Categories
Mārketings

Atslēgvārdu optimizācija

Atslēgvārdi bez šaubām ir SEO neatņemama sastāvdaļa, bez kuras nav iedomājams neviens SEO optimizācijas process. Tomēr, SEO Aģentūras eksperti uzsver, ka pareiza to lietošana un atlase ir panākumu atslēga, ceļā uz pirmajām pozīcijām meklētājprogrammās. Atslēgvārdu piemeklēšana un iekļaušana saturā galvenokārt ir iekšējās optimizācijas daļa, bet kā īsti tiek veikts darbs ar atslēgvārdiem? Te būs 3 svarīgas lietas, kas jāapdomā, atlasot atslēgvārdus.

1. Atbilstība

Google sarindo saturu pēc atbilstības jeb meklēšanas nolūka. Tavas lapas saturs tiks novērtēts tikai pēc atslēgvārda, ja tas atbildīs meklētāju vajadzībām. Turklāt lapas saturam ir jābūt atbilstošākajai un precīzākai atbildei uz to, ko lietotājs ievadījis meklētāja lodziņā. Galu galā, kāpēc Google novērtētu lapas saturu augstāk, ja tas sniedz mazāku vērtību nekā cits tīmeklī esošais saturs? Tāpēc, izvēloties atslēgvārdus ir īpaši svarīgi pārdomāt, vai atslēgvārds atbilst tam, ko potenciālais pircējs varētu meklēt.

2. Autoritāte

Google piešķirs lielāku nozīmi jeb labākus rezultātus tām lapām, kuras algoritms novērtē kā autoritatīvus. Tas nozīmē, ka jums ir jādara viss iespējamais, lai kļūtu par autoritatīvu avotu, bagātinot savu lapu ar noderīgu, informācijas bagātu saturu un piesaistot atpakaļsaites jeb saites, kas lapu saista ar kādu citu. Citiem vārdiem sakot, veidojot attiecības, un tādu saturu, lai kāda cita lapa, izmantotu lapu kā informācijas avotu un ievietotu saiti jeb atsauci.

3. Apjoms

Apjoms tiek mērīts ar MSV (ikmēneša meklēšanas apjoms), kas nozīmē, cik reižu atslēgvārds mēnesī tiek meklēts visās mērķauditorijās. Tātad, jāizvēlas tie atslēgvārdi, kurus potenciālais pircējs izmanto biežāk, lai ne tikai palielinātu iespēju noķert auditoriju, bet arī uzlabotu algoritma novērtējumu. Izmantojot reti meklētus atslēgvārdus, iespēja sasniegt pirmo pozīciju un piesaistīt auditoriju būtiski samazinās.

Ja arī Tavam uzņēmumam nepieciešama zinošu un pieredzes bagātu SEO speciālistu palīdzība gan atslēgvārdu atlasē, gan citos SEO posmos, ieskaties SEO Aģentūras pakalpojumu klāstā. Lai sasniegtu labākos rezultātus, iespējams veikt gan pilnu SEO optimizāciju, gan katru etapu atsevišķi. Iekšējā optimizācija palīdzēs sakārtot lapas saturu, pielāgot virsrakstus un piemeklēt atslēgvārdus. Tehniskā optimizācija būs noderīga, lai nodrošinātu lapas vislabāko kvalitāti, sakārtojot lapas uzbūvi un tajā iekļautos datus. Bet ārējā optimizācija nodrošinās lapas autoritātes veicināšanu, piesaistot ārējās saites.